miercuri, 27 ianuarie 2010

RT: Chemarea Belioarei

Pentru ca la Cupa Muntele Mare am mers in ritmul nostru de melc si ca nu am avut rucsacii cei mari si grei, tura de 22 km. nu ne-a obosit. si nici gerul nu ne-a suparat, caci aveam "ace pentru cojoacele lui"!
Ne-a suparat cerul ca nu ne-a permis sa facem poze. Pentru aceste motive si pentru ca duminica dimineata vremea era ''revoltator de frumoasa" ( expresie ce o folosea un amic referitor la unele fete/ femei :-) ), pe la ora 10 si ceva ne-am echipat brusc sa plecam spre "muntii de langa noi".

La 78 km de Cluj, dupa ce am parasit valea Ariesului cotind la dreapta pe valea Posaga, l-am parcat pe Max (in curand isi va avea si numele pe numar de CJ , cum il avea si mai are TOM!) la Gura vaii Belioara. Langa locul in care (Ciprian si Arnold erau cu noi) un nene ne soma vehement intr-o iarna sa nu dormim "in panzele alea" ci sa ne ducem in casa lui in care ne facuse foc si ne spunea ca nu ne cere bani ! Si vazand ca "nebunii" nu-l asculta, a incheiat asa: "No binie, da sa nu va gasesc tzapeni la diminiatza !"
Am urcat cam o treime pe vale (macadam fain acum si multe case de vacanta in constructie) si apoi am cotit la stanga in urcus spre Dealul Bilii. Am continuat apoi pe el si pe poteci pe curba d enivel pana unde se intalneste cu "pieptul" Scaritei, coborand spre dreapta, intalnind poteca -acum marcata- care coboara de pe Sesul Craiului pe La Mateoaie (Dan si Dia, dar si alti cativa, stiu ce vrrbesc. Ea ne-a condus ca de atatea alte ori la obarsia vaii Belioara, unde izbucul acesteia era prezent.
Din pacate, in ultima ora cerul s-a innorat, pedepsindu-ne pentru plecarea tarzie spre munte. Va invitam sa vedeti catva imagini. Si va anuntam ca mai avem de mers de cateva ori in anul asta in acea zona, asa ca va vom invita sa vedeti locuri de genul Dealu Mic si Dealu Mare pe care unii ne-ati insotit in toamna, afalate in vecinatate si a acelui simplu deal" care e Dl Capatanilor si ale carui frumuseti ni le-a dezvaluit Dan in ultima proiectie a "stagiunii de toamna".

Dinu si Marlene

Un comentariu:

Dragos spunea...

Cum sa-ti vina sa te muti in alte tari cand ai asa oameni faini aici la noi? M-a uns la suflet :)